AHLAN WAHSAHLAN..

Saturday 13 July 2013

aku takut..


Mungkin ku tak bisa menyatakan
Apa yang terlintas di benakku
bukan kerana ku tak mencinta
Cuma kerana ku tak mampu

Tapi bukankah semua rasaku
Sedia kau tahu tanpa ku perlu
Menggapai pena dan menulis
Apa yang ada di hatiku

Kerana dalam hatiku
Selalu ada kamu
Tuhan tolonglah ku
Kerana aku takut kehilangan dia
Kerana aku takut dia akan pergi
Meninggalkanku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir
dalam hatinya
Jalan mana yang harusku datangi
Agar terlerai kusut ini

Tuhan tolonglah aku
Pinjamkan kembali dia padaku
Pegangkanlah takdir ini untuk ku
Kembalikan dia seperti dulu...


 "Saat aku bertemu mu, aku takut mengenalimu...
Saat aku mengenalimu aku takut menyukaimu,
   Saat aku menyukaimu, aku takut tak dapat memilikimu,
   Saat aku memilikimu, aku takut kehilangan dirimu... "



No comments:

Post a Comment